Penawar Dalam Kemanisan!......... Ajaib Istimewa Milagro Coffee Untuk Semua!


Terima kasih dan kredit penghargaan untuk gambar foto beserta informasi awal dipetik daripada 'Testimoni Mak CtMuna' , Bagan Datoh, Perak.


Direkomen oleh seorang kenalan beliau iaitu Encik Walid yang berniat berkongsi sesuatu di laluan kebaikan yang tersendiri , seorang anak mengambil keputusan membelikan Milagro Coffee untuk dicuba oleh ibu tersayang yang mengidap diabetes semenjak tahun 2009 dengan bacaan paras gula purata 11.

Tertulis menjadi rezeki keserasian juga di situ bila bacaan paras gula yang dipantau sejak sekian lama akhirnya turun ke paras bacaan yang lebih baik iaitu 7 selepas berusaha mengamalkan meminum Milagro Coffee selama dua minggu bermula Hari Raya Haji yang lepas.

Nyata ianya juga 'Ajaib' mengejutkan doktor yang berterusan memantau dan merawat ibunya bila dikatakan kebaikan khasiat secawan kopi herba yang sedap dan santai diminum dengan kemanisan sedang sedang itu berupaya mendatangkan kebaikan seiras kesan insulin!

Bagi mereka yang sudah biasa atau maklum dengan herba Patawali atau herba Akar Seruntun mungkin mempunyai sedikit sebanyak informasi bersifat warisan daripada generasi terdahulu mengenai kesan semulajadi herba ini yang boleh dimanfaatkan di beberapa bahagian tertentu untuk kegunaan kesihatan seperti kawalan diabetes/hypertensi dan lain lain. Bermakna dengan adanya pengetahuan tradisi mengenai cara pemprosesan serta dosaj yang bersesuaian, khasiat herba ini dapat dimanfaatkan sebaiknya termasuk sebagai insulin herba atau insulin semulajadi.

Pada masa kini, dengan adanya usaha sokongan keusahawanan dan R&D saintifik berterusan berkenaan kesesuaian bahagian tertentu serta kajian dosaj herba dan  lain lain  oleh beberapa pihak termasuk di peringkat universiti dan sektor awam, pengkomersilan produk berasas herba patawali ini sememangnya memberi suntikan kebaikan yang tersendiri di dalam beberapa segi termasuk peluang keusahawanan yang berbaloi dimanfaatkan lantaran reputasi produk dan lain lain lagi. 

Milagro Coffee produk berasas herba Patawali atau Akar Seruntun ini juga dikatakan  unik 'Ajaib' bila penawar diabetes itu melarut harmoni di dalam kemanisan bancuhan santai yang enak untuk dinikmati. Sememangnya kemanisan gula yang berpada pada itu diperlukan oleh setiap daripada kita termasuk pengidap diabetes untuk menjana tenaga mengelak gejala pitam dan memastikan terus bertenaga serta segar di dalam meneruskan rutin harian. Istimewa di sini bila di dalam kemanisan yang berpada pada di bancuhan secawan kopi yang enak dinikmati itu terkandung kesan insulin semulajadi yang menjadikan semuanya memberi kesan yang baik baik sahaja untuk mereka yang sihat  kekal sihat atau yang kurang sihat menjadi lebih sihat.



Penawar Dalam Kemanisan!........Ajaib Istimewa Milagro Coffee Untuk Semua!


















Antara wajah wajah keriangan Milagro Coffee!





Pembaca dan rakan rakan yang berminat bertanya tanya mengenai informasi tambahan, membeli untuk kegunaan sendiri, ibu bapa serta adik beradik, saudara mara, kawan kawan, memula langkah keusahawanan menjadi agent serta stokis Milagro Coffee, Aqid Aqila Resources Sdn Bhd dan lain lain urusan yang berkaitan boleh menghubungi nombor nombor berikut seperti yang tertera:

                 
 Puan Salmah Hayan.         : 012-370 2676


Terima Kasih.

































Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 comments :


STOKIS


AGEN