Yang Berhormat Dato' Noraini Ahmad, Pengerusi Matrade dijangka hadir beri sokongan kemeriahan rasmikan pelancaran produk berkualiti Milagro Coffee


  Yang Berhormat, Dato' Noraini Ahmad, Pengerusi Matrade
Gambar hiasan kredit untuk parlimenparitsulong.blogspot.com




Dia terus tegar. Boleh dikatakan usahanya setahun dua ini mula menampakkan banyak hasil positif untuk dirinya dan juga untuk orang orang yang di sekelilingnya. Tidak mahu terlalu membangga diri tetapi tidak pula bagai ingin bersikap terlalu merendah diri. Dia memilih untuk terus berkongsi sesuatu di laluan keusahawanan ini. Pasti segalanya baik baik sahaja dan teratur di bawah urusan yang maha memberi kesempurnaan nikmat rezeki dan kecukupan itu.Hari hari yang berlalu ditempuh harmoni dengan episod episod kesyukuran nyata memangkinnya meraih sesuatu di laluan integriti keusahawanan berhemah itu. 

"Hidup memang perlu ada elemen tempias kebaktian pada masyarakat! Ikut kemampuan dan cara masing masing di laluan harmoni!" bisiknya berjiwa! dan bersemangat!




Puan Salmah Hayan, Milagro Coffee-Aqid Aqila Resources


Merenung dan membelek belek sepenuh tumpuan tanpa rasa jemu pek pembungkusan istimewa produk kopi herba berkualiti keluaran tempatan di tangannya  itu, dia mengukir sebuah senyuman kesyukuran. Ianya produk berkualiti berasas kesihatan berkualiti jenama "Milagro Coffee" Aqid Aqila Resources yang pastinya akan terus menempias kebaikan berpanjangan kepada komuniti di laluan keusahawanan itu!

Tidak berapa lama lagi di dalam bulan kemerdekaan ini, majlis pelancaran rasmi produk berkualiti Milagro Coffee akan diadakan. Dia juga berharap seorang yang cukup istimewa akan hadir memberikan pesona sokongan kemeriahan yang tersendiri dan merasmikan majlis pelancaran produk tersebut nanti. Pastinya kebaikan berpanjangan didamba di urusan yang seterusnya! Nyata jua pesona aura tetamu jemputan istimewa itu bagai sudah mula menyelubunginya dan memberi impak tersendiri!



Produk berkualiti Milagro Coffee

Boleh juga menghubungi Puan Salmah Hayan di 012-370 2676 untuk pertanyaan menjadi rakan keusahawanan  stokis, agen dan lain lain yang berkaitan. Bila keadaan memerlukan atau mengikut kesesuaian keadaan, informasi tambahan akan sentiasa dikemaskini di sini jua.





Terima Kasih.












Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

No comments :


STOKIS


AGEN